Ayla Seyhun (Vahşi Bahçe) – Tanıtım

E-posta:  aylaseyhun@gmail.com
Web siteleri:
http://www.biryolcu.com/organik
www.vahsibahce.com

Hesap bilgileri:
Ayla Fatma Seyhun
T.C. Ziraat Bankası, Altınoluk Şubesi
TR61 0001 0014 2706 4289 4560 01

Anadolu’nun ortasında bir ahırda geldim dünyaya… En büyük kentlerinde eğitim aldım… 20 yaşımda başladım gezegenide dolaşmaya… 24 yaşında anne oldum… Çok âşık oldum. Son evliliğimi elli yaşımda yaptım. Ellisinden sonra tekrar üniversiteye girdim. Mezun oldum. Şimdi gene bir köydeyim ve 54 yaşımdayım.

Önce meditasyon, reiki, ışık beden, kuantum dünyası girdi hayatıma. Şey’lerin ötesini görme, hissetme, düşünme…

Damarlarımdaki yaratıcılık molekülü çok geldi, yazdım, çizdim, boyadım, kardım, kaynattım, pişirdim, sundum…

Sonra sürdürülebilir yaşam, ekoloji, doğa, permakültür, biyodinamik tarım, ebem-dedem tohumları, aromaterapi…

Ve şimdi tüm bunları karıp, enerjimle besleyerek, forma döküp evlerinizin bir köşesinde, bedenlerinizin bir hücresinde, kahkahanızın tınısında var olmaya heves ettim.

Hiçbir şey fabrikasyon değil… Her şey sizin ihtiyaçlarınıza özel! Siz yeter ki söyleyin… Ben sevgiyle yapmaya hazırım. Pozitif enerji ve iyi niyetle yüklü ürünlerime verecek resmi bir markam bile var… Vahşi Bahçe!

Artık bir köyde yaşıyoruz. Çanakkale ili, Bayramiç İlçesi sınırları içinde kalan Cazgirler köyü. Köylümüz genel olarak hayvancılık ile uğraşıyor. Keçiler, koyunlar ve de ineklerle birlikteyiz. Türlü türlü peynirler yapabiliyoruz.

Daha neler var neler….

One response to “Ayla Seyhun (Vahşi Bahçe) – Tanıtım

  1. Geri bildirim: Ayla Seyhun – Ürün listesi | Aracısız Doğal Ürün Ağı (ADA)