Çiçek Ailesi Kayısı Bahçesi (Yeşilyurt/Malatya) – Tanıtım

İletişim Bilgileri:
Egemen Çiçek

Tel:   506 4940423
E-posta: dregemencicek@gmail.com
Banka hesap bilgileri:
Türkiye İş Bankası İbn-i Sina Hastanesi Şubesi
Hesap Numarası: 4364 – 0080403
İBAN: TR080006400000143640080403

Kendimi tanıtarak başlayayım. Ankara Üniverstesi Tıp Fakültesi’nde Genel Cerrahi Ana Bilim Dalı’nda Araştırma Görevlisiyim. 1982 Malatya doğumluyum.10 yaşındanm itibaren bahçe işleriyle yoğun uğraşmaya başladım. 2001’de Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi’ne girdim. 2007-2009 arası Konya Ereğli’de zorunlu hizmet yaptım. 2009’dan itibaren tekrar Ankara Tıp’a girdim

Ailem Malatya’da ikamet etmekte Babam emekli memur. Kayısı bahçemızin işletmesi annemin adına. Babam, annem ve aile fertleri tarafından üretim faaliyeti yapılmakta. Ben de öğrencilik dönemimde yoğun olarak çalıştım. Üretim alanı Malatya İli Yeşilyurt İlçesi Cumhuriyet Örnek Köyü’nde. Malatya-Adana karayolu üzerinde, yola 1 km mesafede 30 dönüm alanda. Ağaçlar 22 yaşında. 250 kayısı ağacı, 20 kadar kiraz,15 kadar ceviz, 15 adet elma ve 2 adet dut ağacı olmak üzere çeşitli meyve ağaçlarımız mevcut.

Ağaçların arasında kendi ihtiyaçlarımız için sebze üretmekteyiz. Organik sertifikasyon programındayız. Denetimleri Yeşilyurt Tarım İlçe Müdürlüğü ve tedarikçisi olduğumuz firma yapmakta. Ürünlerin üretiminde kesinlikle sistemik kimyasallar kullanmamakta, hayvan gübresi gibi doğal takviyeler kullanmaktayız. Manolya hastalığı için ilaç olarak bakır kullanıyoruz. Bahçe yılda iki kez sürülmekte, ve yoğunluklu olarak baraj suyu kullanılmakta. Ancak bahçe içerisinde yeraltı suyu da mevcuttur.

Ürünlerimiz 2012 yılına kadar yurt dışına direk gitmekte idi. Mali nedenlerle bu satış şeklini terk etmek istemekteyiz. Gelecek yıl Ankara’da organik pazarlarda (Çankaya ve Yenimahalle) ürünümüzü sunacağız. Üretim alanımız her türlü ziyarete ve denetime açıktır. Amacımız aracı kurumları dışlayıp üreticiden tüketiciye ürünlerimizi ulaştırmak ve ürün çeşitliliğimizi genişletmektir. Bu anlamda ihtiyaç olduğunu düşündüğünüz ürünler ilgili alanda üretilebilir, önerilerinizi bekliyoruz. Doğal ürün üretimini yoğunlaştırıp doğal ürün meraklılarını misafir etmek istiyoruz. Şu an elimizde günkurusu (kükürtlenmemiş ve güneşte kurutulup çekirdekleri çıkarılmış) kayısı mevcut . Diğer ürünlerimizi sattık.

Ürünleri Ankara’daki marketlerin fiyatı ile aynı, organik pazar fiyatlarından ise daha uygun satma şansımız mevcut.

DBB sistemi içerisinde; sağlığa önem veren üretici olarak yer almak ve sizleri sağlıklı ürünlerle buluşturmak bizi mutlu edecektir. Ödemeler ürünün ulaşmasını takiben yapılabilir.

Gelecek yıllar içinde, sipariş üzerine,

  • Meyve halinde kayısı
  • Hoşaflık kayısı
  • Gün kurusu kayısı
  • Kayısı çekirdeğı
  • ve talep olursa çeşitli sebzeler

temin edebileceğiz. Bana e-posta ile sürekli ulaşılabilir. Ankara içerisinde teslimatı organize edeceğiz.Toplu tedarikler ile kargo ücretini de ortadan kaldırmayı amaçlıyoruz. Bölgelere toplu olarak bırakılabilir yada kargo ile Ankara içerisinden iletebiliriz .

Dr. Egemen Çiçek

Bahçeden bir fotoğraf:

IMG-20120825-WA0000

 

Yorumlar kapatıldı.