Nurettin Turan – Ahufrenk (Gölbaşı/Ankara) – Tanıtım

İletişim Bilgileri:
Cep: 0532 375 56 20
E-posta:  nurettin.turan60@gmail.com
 

Kökeni tarım teknisyeni (1978 Antalya Tarım Meslek Lisesi) olan, AÜ DTCF İngiliz Dili Edebiyatı mezunu, ODTÜ Sosyal Bilimler’den Yüksek lisanslı, TRT’de prodüktör olarak çalışan küçük çaplı üzümsü üreticisiyim.

Ankara’da yaban mersini (blueberry) üretme ve çocuğuma dalından yedirme uğraşıyla başladığım bahçe serüvenimde şu anda siyah ve kırmızı frenk üzümü meyve ve fidan üretimi konusunda Ankara’da öncülük ediyorum. agaclar.net topluluğunca bilinirim. Size yazmamı salık veren de bu topluluktan denizakvaryumu (Hakan) adlı kullanıcı dostumdur.

Kış döneminde ağaçlara bir doz uyguladığım bordo bulamacı dışında son beş yıldır tarım ilacı kullanmıyorum ve sadece fiziksel mücadele yapıyorum. Çevremdeki komşularıma da aynısını salık veriyorum.

Öncelikle Ankara’da herkesin Frenk üzümü yetiştirebileceğini iddia ediyorum. Bu üzümsünün yayılması için elimden geleni yapıyorum.

Ankara Gölbaşı, Haymana yolunda evimin bahçesinde kendi ihtiyaçlarımızın fazlasını reçel/marmelat olarak üretiyorum.

Bahçedeki ürünlerle ilgili olarak daha geniş bilgiyi blog sayfamda bulabilirsiniz.

Her türlü soruya cevap vermeye hazırım.

Bir Cevap Yazın

