Tomris Özeler Orman Meyveleri (Cemaller Köyü/Ereğli-Zonguldak) – Tanıtım

Uzun yıllar Zonguldak’ta Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı olarak çalıştım. 6 yıldır Orman Bölge Müdürlüğü’nden kiraladığım 21 dönüm arazide orman bitkileri olan mavi yemiş, kestane, kara yemiş, koca yemiş ve doğal mavi yemiş akrabası olan çay üzümü yetiştiriyorum. En fazla masrafım ot temizliğine gidiyor. Devamlı 1 işçim var ve zaman zaman köydeki 5-6 kadınla mekanik ot temizliği yapıyorum. Otları gübre ve toprağın asitlenmesi için yerinde bırakıyorum. Her zaman ziyarete açığız. Zonguldak’ta oturduğum için iletişim kolay.

İletişim Bilgileri:
Tomris Özeler (dr. tomil mevyecilik)
E-posta: tozeler@gmail.com
Cep tel: 0532 396 4878
Üretim yeri: Zonguldak ve Ereğli arasında, Ereğli’ye bağlı Cemaller Köyü, Bakımevi mevkii.
Ev adresi: Merkez Meşrutiyet Mah., Hasan Karabacak Sok 60/9, ZONGULDAK
Web adresi: http://www.drtomil.com/

Facebook sayfası: https://www.facebook.com/dr.tomilmeyvecilik/

Ürettiğim ürünler kestane, mavi yemiş, kara yemiş, koca yemiş, çay üzümü, defne gibi orman ürünleridir. Mavi yemiş pazarlamaya geçti, diğerleri henüz yetişme aşamasında, istenirse mevsiminde kestane temin edilebilir.

Hayvan beslenemiyor, üretimde kimyasal kullanmıyorum, küçükbaş hayvan gübresi, odun talaşı ve bahçe otları kuru dallar öğütülerek kullanılıyor. Biyoçeşitlilik için zararlı kimyasallar kullanılmıyor.

Arazide bir daimi işçi, ot temizliği için de zaman zaman ortalama 5-6 kişi, ayrıca ürün toplamak için 2-3 kişi çalışmaktadır.

İletişim için imkanları kullanabilirim. Kullandığım arazide ziyaretçi ve kollektif denetimi kabul ederim ve bunu yol gösterme, eksikleri tamamlama olarak değerlendiririm.

img_2541

Bir Cevap Yazın

